onsdag 19 februari 2014

kvällstrött & krämer

gillar på pinterest......oooops, chokladdoppade semlor ♡

Mitt i veckan & jag har precis landat i soffan
Planerar att se på Mia på Grötö, har inte lyckats ta mig igenom ett helt avsnitt än
Är ju så osexigt kvällstrött, speciellt framför tv'n...då är det lönlöst, bara att ge upp

i mitt badrum...

Just nu skrapar jag desperat ur tuberna & burkarna i min necessär 
Varför är det så att alla skönhetsprodukter tar slut samtidigt
Hade tänkt vänta med att fylla på när vi besöker Paris men det ser mörkt ut
Kan ju inte gå omkring som en torrboll i ansiktet & kropp
Älskar att smörja in hela mig med sköna oljor & krämer


Nuxe säljs visst på apoteken i Frankrike, förhoppningsvis till en billigare penning än här
Urban Decay's produkter är svåra att få tag på i Sverige
Deras naked palett är ju magisk....
Men nu är jag avsminkad & redo om jag råkar blunda lite framför tv'n 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar