onsdag 26 februari 2014

sommarlängtan ☼


Hur härligt är det inte att plocka fram våren i garderoben
Skinnjackan från munderingskompaniet får följa med i år igen, tidlös i sitt enkla sätt
Låter dock de fodrade plaggen hänga med parallellt ett tag, annars blir det garanterat bakslag
En erfarenhet man har lärt sig av genom åren


Här är min bloggplats, mitt kära soffhörn där jag trivs
Soffan som gärna hade fått bytas ut mot en ny men som ej prioriteras just nu
Det finns ju så mycket annat som står på önskelistan

från sixty days

Jag som sällsynt använder kjol eller klänning föll handlöst för denna magiska skapelse
Hade gärna klätt upp mig i denna en skön sommardag
Längtar så efter just efter de där sköna sommardagarna 

Läckert på pinterest











1 kommentar:

  1. Undrar varför det är så att det är en speciell plats i soffan som känna allra bäst. Vi har bestämda platser i soffan i vår familj....helt sjukt faktiskt. Kram Anette

    SvaraRadera