söndag 28 juli 2013

Besvikelse & utflykt


Det är lite tryckt stämning här just nu
Norrmannen sörjer att det "bara" blev em-silver i damfotbollen
Det är nog många norrmän som delar hans sinnesstämning 
Att det är molnigt & regnigt idag bidrar ej till en humörhöjning
Nu när vi blivit så bortskämda med sol & värme

att bo nära Gränna kan vara livsfarligt gott. 

Fick med hela familjen på utflykt idag
Inte alltid lätt när det ska lekas med kompisar & sova över etc.
Fast det hör ju sommarlovet till


 
Plåtlådan följde med hem från grafitgrå igår
Just nu får den fungera som ställ för kryddor etc. på köket

betongkruka med gräs, också från grafitgrå

Söndagskväll men 2 veckor semester återstår
Ska nog göra ett litet hemmaspa
Måste ju bli läcker till kommande storstadsbesök
Men först måste jag trösta norrmannen....med en kopp kaffe

3 kommentarer:

  1. Vilka fina grejer du fick med dig hem !!!!
    Och vilket ställe för övrigt........
    Där skulle jag nog kunna flytta in tror jag ;)))
    Hoppas att norrmannen snart mår bra igen ;))

    Kram Thess

    SvaraRadera
  2. Håller med mannen din, jag höll tummarna såå hårt! Men 2 missade straffar...
    Fina saker du fått med dig hem! Jag har oxå 2 veckor kvar av min semester, skönt det! Kram Suss

    SvaraRadera
  3. jag är ju typ inte alls intresserad av fotboll, så jag kan inte säga att jag förstår men klart du ska trösta honom. Hoppas att det funkade. Kram Anette

    SvaraRadera