torsdag 4 juli 2013

Nystädat & nedräkning

Vilken obeskrivlig lyx att få komma hem till ett nystädat hem
En sak jag verkligen skulle kunna vänja mig vid
Barnen samlar poäng...som ett slags sommarjobb
Att städa hela huset ger skyhöga poäng
Har dock inte räknat ut riktigt hur poängsystemet ska belönas


Ett nystädat kök som fick vara nystädat ca 1 timme
Nu bakas det i köket....muffins & chokladbollar 
Hurra för barnarbete?! 

Norrmannen hurrar för sin nya grill, 57 cm i diameter
Så glansig & fin så att fotografen speglas
Ser fram emot mycket grillat i sommar
Blev bjuden på härligt somarfika hos Annika igår
Hon tillhör den där irriterande kategorin av människor
Som bara blir snyggare & snyggare med åren 
En riktig läckerbit & en fin vän

Nedräkning semester:
7 dagar, varav 6 är arbetsdagar
Börjar se ljuset nu!!!!





3 kommentarer:

  1. ❤❤❤haha fina Maria nu ska vi inte överdriva. Du sa ju själv att du skulle fixa nya glasögon. Tack för en trevlig fm

    SvaraRadera
  2. Jag har mina glasögon på och visst är det en snygging. Men du har ju det för bra...poängsystem...ja det hade kanske varit något. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Men så snyggt kök ni har!!
    Så lyx med städhjälp, tänk när min Wilma kan hjälpa till med det. (hon är 1år nu så får nog vänta ett tag...hehe;))

    Kram fredrika

    SvaraRadera