måndag 8 juli 2013

Förberedelser semester pågår....


Nu tvättas & städas det inför semestern
Man vill ju inte komma hem till ett smutsigt hus, eller hur
Att packa smidigt är inte en talang jag besitter
Trots att jag packat mycket i mina dagar
Tar gärna med för mycket eller helt fel plagg
Man kan ju omöjligt veta hur vädret behagar att bli
Tror jag är yr.no's trognaste besökare....

tips på sommarfrisyrer från en håranalfabet 

Igår var det en helt fantastisk dag, flera sådana dagar tack!!
Hann med en båttur innan jobbet kallade
Så otroligt omotiverad jag var att åka tillbaka till land
För att sedan klä om från bikini till arbetskläder i 28 grader
Jobbar ikväll också men nu är det bara 4 arbetspass kvar


Frukost på altanen 
Över kaffet ser man en hinna av kokosfett, fortfarande lika osmakligt 
Nötmixen på filen klarar jag mig inte utan
Åh ja, jag läser Veckorevyn i en ålder av 42 år
Köper dock bara ett nummer om året, på sommaren, perfekt att ha med på sjön
Gillar korsordet & jämfört med andra veckotidningar är den ok, en gång om året


1 kommentar:

  1. Mamma längtar du tills få se ☛ The Fooo ☚?? ☻ bara 3 dagar kvar nu! ❤

    SvaraRadera