lördag 20 juli 2013

camping & solsting

bild från pinterest

Då kan jag som trogen följare till yr.no
Konstatera att detta blir en sommar man kommer att minnas som varm
Båtmässigt ser det så lovande ut
I morgon blir det sjön.... underbart



Är ingen camping-människa någonstans men en Volkswagen van hade inte varit fel
Ser det framför mig hur jag packar in familj & vänner i den
Stannar till där det är som vackrast


Tar gärna med mig lite "matminnen" hem
Då känns det som om resan varar längre
Nu ska jag & min iphone uppsöka skugga innan vi båda får solsting


3 kommentarer:

  1. Jag är verkligen ingen campingmänniska jag heller, inget för mig. Ha det fortsatt bra i värmen. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jag är nog ingen campingmänniska heller längre var men den Wolkswagen du visar var häftig ;) kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar sommar det har varit. Nästa sol varje dag. Den där bussen såg ju häftig ut.. Kul att få komma ut på sjön i morgon.
    Kram helena

    SvaraRadera