torsdag 25 juli 2013

magiska droppar


årets lavendel

Denna värmen som omsluter oss
Är ingen bra kombo med ett hus som bör städas
Tar ett rum åt gången, martyriskt
Slänger mig sedan halvdöd i vågrättläge
I skuggan under rönnbärsträdet


Fick prova naturdroppar från en hälsokostbutik från utlandet
Dessa skulle hjälpa mot ALLT enligt texten på flaskan fick jag översatt
Allt som jag lider av i alla fall
De har gått ut på datum men det är inga problem
Ökar bara doseringen, så gör en sann sjukskötetska
Placeboeffekt, knark eller vad det än är
Så hjälper det faktiskt
Ägaren av flaskan har lovat skicka mer när hon kommer hem
Hoppas bara de ej fastnar i tullen...

nytt armband

Övrig familj har tillbringat natten på en ö
Själv spenderade jag precis hela dagen igår med härliga vänner
Vad vore livet utan dom... & magiska droppar

pinterest

4 kommentarer:

  1. Magiska droppar låter bra, doseringen låter som typisk sjuksköterskedos för sjuksköterskan själv :)
    Ligg kvar under ditt härliga rönnbärsträd o ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som droppar som skulle passa mig!? Låter bra att kunna umgås med vänner.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Fin fina lavendel.... Magiska droppar låter spännande. Må gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Perfekta droppar som hjälper mot allt! Härliga bilder, sämre väder på gång så nu kanske jag kan ta tag i inredningen här hemma... Kram Suss

    SvaraRadera