fredag 26 juli 2013

skön luft


.....men vad spelar det för roll när man har semester
Idag är luften ny & skön att andas
Mina stackars stockrosor vek sig för haglet
Och de dynor jag glömde att ta in lär väl inte torka denna sommaren

en liten figur som ska ge mig tur

Har precis bokat en natt i Stockholm nästa vecka
Bara norrmannen & jag
Viktigt att man bara får vara vi ibland

nya smycken

Brukar sällan fynda på reor men i köpenhamn gjorde jag undantag
När man hittar ting man sneglat på innan till 70 % så känns det ok

ett av fynden som fick följa med hem

Fredag & ikväll kommer kära vänner hit på mat
Om solen vill så blir det en båttur innan 
Men först kaffe på altanen men norrmannen ♡♡♡







1 kommentar:

  1. Kul att fynda i Köpenhamn! Vad mysigt med en båttur. Vi fick varken regn eller åska, bara lite muller. Mysigt med en stockholmstripp.
    Kram Helena

    SvaraRadera