torsdag 11 juli 2013

Du efterlängtade semester!!!!




Underbara, underbara semester är hos oss
Ska hålla om dig hårt & vårda dig väl
Väskorna är packade & snart kör vi
Lämnar vardagen & stress bakom oss
Inte sända en tanke till jobbet på 4 långa, magiska veckor

Barnen är ivriga
I morgon ska de få se sina idoler "the Fooo"
Ni vet det där världskända bandet?!
Själv ska jag bara njuta vår resa
När vi närmar oss havet, först då kan jag slappna av helt
När Sverige börjar bli platt & skånelängorna börjar visa sig
Snart är jag där....

sköna franska märket numero 74






3 kommentarer:

  1. Tänk att dagen äntligen kom...ha en riktigt skön semester. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Önskar dig en underbar semester!!
    Själv har jag börjat räkna timmarna ;) kram Suss

    SvaraRadera
  3. Åh va det låter härligt.Själv har jag 2 tuffa dagar framför mig i helgen först innan jag kan njuta.Ha en underbar semester nu.Kramis Lisette

    SvaraRadera