onsdag 31 juli 2013

I love Stockholm


Lämnar Stockholm för denna gång
Lovar att jag kommer tillbaka så fort jag får en chans
Har så mycket kvar att upptäcka i denna magiska stad


Började dagen på Fotografiska där bl.a. Helmut Newtons bilder ställdes ut


Uteserveringen på Fotografiska
Med utsikt över Djurgården går det fint att sitta där med en kopp kaffe


Strosade sedan på söder
Och njöt av solen som hängde med oss runt


Stockholmsbesöket avslutades på Rosendahlsträdgård & sedan Zetas
Med alla nya intryck att bearbeta är det ändå skönt att komma hem
Hade dock gärna tagit med mig hotellsängarna hem
(smugglat med dom ner i väskan)
Längesedan jag sov så otroligt gott

gillar hotell med det lilla extra....





2 kommentarer:

  1. I löv Stockholm to...och det lilla extra det gilla vi...Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vilket hotell bodde ni på? Just det där lilla extra är ju guld värt. Vi fick allt regn på oss idag också. Dottern hittade massor men inte jag. Men Stockholm är fantastiskt!
    Kram Helena

    SvaraRadera