måndag 9 december 2013

granen står så grön & grann i stugan

lite pom pom's till jul....
 
Då har vi klivit in i en ny decembervecka
Omger oss med overkligt mycket snö som skapar stämning
Hade hoppats att den skulle vara hos oss till nyår för att sen sakta försvinna
Men så lär det nog inte bli....hörde rykten om plusgrader


Hämtade hem en cedergran igår som jag beställt hos en av stadens handelsträdgårdar
Tycker den är vansinnigt vacker i sin enkelhet, barnen håller dock inte med
Ska klä den sparsamt sen när julen kommer närmre
Det är ju meningen att den ska vara med oss i flera år, vi får se hur det går med det

ljust hos pinterest

Snart fortsätter Morden i Sandhamn & jag älskar ju krimserier 
Borde byta bransch & efter alla filmer & serier jag har sett behöver jag ingen utbildning
Kanske bara få upp kondisen & provskjuta lite sen kan jag platsa i gänget......eller inte
I morgon väntar den årliga Nobelfesten & jag & Norrmanen firar 14 år som gifta
14 år som man & fru & vi har tänkt att fortsätta hänga ihop ett tag till
Min vigselring vilar tryggt i skogen där jag tappade den för många år sen
Känner mig inte ett dugg mindre gift för det 
Norrmannen & jag forever ♡♡♡





1 kommentar: