tisdag 17 december 2013

juicy couture & en vecka till jul

Please Santa....look here!!!! Wishlist from juicy couture 

Tisdag & det sägs att om en vecka kommer han...tomten
Jag har ju varit vansinnigt snäll i år så jag räknar med bra utdelning
Min önskelista är alltid brutalt lång....har alltid varit så
Men det är väl där min talang ligger, att drömma & fantisera




foto Lina Östling

Visar lite bilder från när Johanna & Lina var här & fotade i vintras
En så mysig dag som jag alltid kommer att minnas
Och jag vet helt säkert...jag kommer aldrig ha det så rent hemma igen
Johannas blogg "Johanna-vintage" var en av de första bloggarna jag föll för
Kanske det är lite tack vare henne jag bloggar idag
Därför var det extra spännande att ha henne på besök....åh så gullig hon var sen
Fotografen Lina är ett riktigt proffs & även hon en tjej med skön humor

julmys på we♡it

Nu har jag & norrmannen bråkat om vem som är tröttast
Men det verkar inte bättre än att det blir jag som får hänga tvätten
Fort måste det gå, för kl. 20 har jag date med Plura & Måns
Kram på dig ♡♡♡
















1 kommentar:

  1. Jag har träffat tomten idag. missade precis Plura.....var det bra? Kram Anette

    SvaraRadera