fredag 27 december 2013

Tre musketörer & fredagsdate


Det gick väl sådär med mina "vända på dygnet planer"
Som om kroppen har en inställd väckarklocka slog jag upp mina blå kl. 06.00
Men det sköna är ju att jag inte behöver stressa iväg
Som synes är myskoftan på & dagens första magiska kopp avnjuts
Idag väntar städ & inköp inför helgen då svåger med fam. kommer från Oslo
De stannar kvar över nyår & skålar in det nya året med oss 

nyårsläckert på pinterest

Sen ikväll väntar en date med mina äldsta vänner
Vi tre som varit vänner alltid & gått igenom & ältat det mesta tillsammans
Första kärleken, dödsfall, graviditeter, skilsmässor, jobbfrustrationer & glädje
Mött flera årtionden tillsammans med madickenklänningar, tupperade luggar & tandställningar
Trots att det var drygt 20 år sedan vi bodde i samma stad eller tom. samma land
Finner vi alltid tillbaka snabbt till varandra när vi väl träffas, vi tre musketörer








2 kommentarer:

  1. Såna vänner är värdefulla <3
    Kram Lisette

    SvaraRadera
  2. Vänner är gott att ha.......gott för själen. Ha det fortsatt gott. Kram Anette

    SvaraRadera