lördag 25 maj 2013

allsång i stan

Somnade med ett leende & vaknade med solen i rummet
Vilken lyckad kväll det bjöds på igår
Härliga arbetskamrater, nya som gamla
Uppehåll, sommarstämning & musik som fortfarande ekar i mina öron

Sötaste måns

charmiga orup 

Vilken show, vilken allsång
Kanske inte konstigt att rösten inte bär idag
Mer konstigt är det att jag har deras autografer på mina händer
Men igår kändes det helt naturligt...

Fick en liten kram också
Det kändes helt naturligt det med

Nu hoppas jag på frukost på sängen
Och har vi tur får vi solen med oss idag
Trädgårdsarbete står på schemat
Sen ikväll serveras middag hos mamma Ester
Lediga helger gillas starkt

fint horn som gärna fått pryda min vägg




4 kommentarer:

  1. Ja visst blev det en riktigt bra personalfest
    Och jag säger bara Måns!!!! Vilken kille ... Ha en bra dag
    Kram Dansfröken

    SvaraRadera
  2. Wow vilken spännande kväll för dig! Å en kram från söte Måns, jag är avis ;)
    Ha en fin lördag vännen, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Nämen mums Måns. Lediga helger tokgillas......Ha det fin och fortsätt att njuta av helgen. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Musik glädjer mycket, vilken helkväll! TinaTheShed

    SvaraRadera