tisdag 21 maj 2013

Lediga dagar vs. arbetsdagar...

mina små svarta döskalleljus....

Vardagen är hos oss igen
Dagarna med ledighet tog avsked allt för skyndsamt
Ser mig redan om efter nästa andrum

finaste vardagsrummet från helt enkelt's blogg på sköna hem

Hade mer än gärna följt med norrmannen till Danmark idag
Det är något speciellt med det landet
Deras kreativitet som avspeglar sig i allt
Dom finner känslan i det mesta
Får väl ha Danmarksresan tillgodo....till i sommar
För då styr Volvon dit



Längtar till semestern, funderar på att börja räkna ner
Skaffa en sådan nedräkningsapp. som barnen har i iphonen
Då kanske tiden går fortare
Då kanske lediga dagar snart är hos oss igen...


kläder & accessoarer för lediga dagar från Gina tricot




3 kommentarer:

  1. Jaa jag längtar också till nästa ledighet, fast jag redan är i en ledighet! Märkligt! Jaa Danmark skulle jag gärna vilja åka till i sommar liksom Skåne och gärna också Italien, hmm får se om det blir något av det, vi har nämligen inte bokat ngt än!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Hej Maria

    Vilken trevlig blogg du har,den ger kraft till inspiration och vila i själen

    Kram
    Masse

    SvaraRadera
  3. Jag känner också att det börjar närma sig ett behov av ledighet. Coola dödskallar..... Kram Anette

    SvaraRadera