onsdag 29 maj 2013

Håll dig borta från inkompetenta människor...


Onsdag å helgkänslan börjar sakta ringla fram
Bara en arbetsdag kvar för mig denna veckan, sing hallelujah
Denna dagen kändes energikrävande som en hel månads jobb på en gång
Tänk att vissa personer & beslut kan dränera en så totalt för energi
Önskar jag klarade att stå emot & slapp påverkas så av andras inkompetens
 
det perfekta mellanmålet.....ägget

Borde bygga upp en försvarsmur runt mig
Kräva besöksförbud för empatilösa människor
Ja, så får det bli


Det lovas vackert väder i helgen, vågar man lita på det
Båten ligger i sjön & väntar på oss & vi hoppas på att få träffas igen snart
En hel höst, vinter & vår har passerat sedan vi sågs sist...båten & jag


Norrmannen kom hem med dansk inspiration igår
Detta gör det ännu mer svårmotiverat att ta tag i tvätten
Ska bara bläddra lite, lite till....
Någonstans måste jag ju få fylla på med energi igen
En tung onsdag som denna

en tonåring som dammsuger sittande...




4 kommentarer:

  1. Usch för energisugare! Hoppas du hittat lugnet och kan glömma det som hänt! Går precis en kurs i hur man handskas just med sådana här problem. Det är inte lätt men det går!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Empatilösa människor borde inte finnas i alla fall inte så många av dom. Jag hoppas att vädergudarna (meteorologerna) har rätt denna gången. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Kunde inte ha sagt det bättre själv angående empatilösa människor !!!!!
    Dom suger verkligen musten ur en och samtidigt är det svårt att låta bli att bry sig om det :(
    Hoppas att dagen slutar på bästa sätt och du snart får umgås med din kära båt :)

    Kram Thess

    SvaraRadera
  4. Önskar att jag hade fredag och fick sitta med en kopp kaffe i ena handen och en Bo Bedre i den andra... Kram M

    SvaraRadera