torsdag 9 maj 2013

animal print

mina sköna leobyxor

Dagen började ju så fint
Med kaffe ute & sol på nosen
Sen kände jag i hela kroppen att något var pg
Som en gammal kärring märker jag när åskskurar närmar sig
Nu har trycket i huvudet lättat & luften känns fräsch
(Och jag överlevde denna gången också)

gammal tygväska från zara

Det sägs vara trendigt med mönstrade kläder i vår/sommar
Jag hoppar över blommigt/randigt/prickigt i sommarfärger
Och håller mig fast vid animal print, som jag eg. alltid gillat
De stora kedjorna hänger också på


zebrahanduken & servetterna är nu pv hem till oss



Zebramönstrat är en klar favorit
Kanske beror på att en av mina favvoaffärer heter just Zebra
Och ligger i underbara Helsengborg



Tar ett djupt andetag innan jag går in i en intensiv arbetshelg
Vet aldrig vad som väntar när vi börjar våra 10-timmars pass
Får passa på att njuta av denna lediga dag
Nu verkar solen hälsa på igen
♥ krams♥

animal print på pinterest

4 kommentarer:

  1. Djuriskt härligt. Jag tycker att tiotimmars arbetspass borde förbjudas....håller du med? Kram anette

    SvaraRadera
  2. så mycket snyggt du bjuder på! och ja blommor kanske inye blir så mycket för mig heller... men animal print. yes please!
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygga bilder, gillar klänningen till höger och plånboken och skorna och...... :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Vi har väldigt lik smak. Älskar allt med djurmönster o blommor går ofta bort. Härliga inspobilder. Kramisar Tina

    SvaraRadera