onsdag 8 maj 2013

onsdagskväll...

nya korgar från love warriors

Jag behövde inte gömma mig i garderoben
Åskan kände sig inte välkommen så den tog omvägar förbi vårt hem
I morgon bjuds det återigen på en ledig dag mitt i veckan
Även jag är ledig men av orsaken att jag ska arbeta helg


dagens sanning

Lyckades somna när jag kom hem från jobbet
Att sedan försova sig till barnens aktiviteter är ju en bedrift
Nu lär jag vara vaken sent i kväll med en film som sällskap
Norrmannen är ute med vänner
Så det får bli en norskkrim...varg veum
Så att jag inte känner mig helt ensam



bild från pinterest





3 kommentarer:

  1. Gillar inte åska, tur det inte blev något!
    Önskar dig en skön ledig dag imorgon!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Här har det åskat, regnat och blixtrat. Jag tycker det är ganska mysigt om jag är hemma och inomhus...... Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hej! :)

    Va läskigt med åska.. i alla fall om man är ensam. Men det är ju lite "somrigt" med åska så det måste ju ändå innebära att sommaren är på g :)

    KRAM Amanda

    SvaraRadera