fredag 31 maj 2013

Du ljuvliga fredag


Jo så är den här & jag håller hårt i den....underbara helg
Tillbaka får jag strålande sol & fågelkvitter
Efter en tuff vecka är fyra dagars ledigt helt topp
Kaffekoppen & jag sitter redan ute & njuter

bilder från bobedre.dk

Något som jag någon gång skulle vilja ha
Är en utedusch
Vet inte varför det tilltalar mig men coolt är det


Ska ta en tur till en handelsträdgård för att fylla på med blommor
Kanske favoriten chokladblomma hittat dit nu
Önskar att Zetasträdgård & jag bodde grannar
Ikväll blir det afterwork på siesta mat & deli
Känns som om det blir en skön fredag, pausa tiden nu...

Stilikonet  anine bing







2 kommentarer:

  1. Fredagen är så välkommen. Chokladblomma, det får jag nog googla...... Hoppas ni har en trevlig kväll. Kram Anette

    SvaraRadera