tisdag 7 maj 2013

llllove....love warriors

underbar hälsning från http://lovewarriors.se/

Sommarvärmen....hade så gärna varit ledig med dig de här dagarna
Blir ledsen då jag ser att du tänker lämna oss
När jag tar ledigt på torsdag, ända lediga dagen denna veckan
Men på kvällarna har jag njutit av din närvaro
Gått barfota i gräset, krattat så att jag fått blåsor i händerna
Uteluncherna på jobbet har ju blivit lite längre
Trivs så bra tillsammans med dig


Idag kom det...paketet från Love Warriors ♥♥
Så fint inpackat med en vacker personlig hälsning
Hade inte förväntat mig något annat förstås
Från denna unika butik...


I morgon hittar ni mig i garderoben
Dom sa på vädret på rapport att det blir åska
Och är det något jag absolut inte gillar så är det just åska
Mår fysiskt dåligt av det...fast jag har blivit bättre
Vill ju inte föra vidare detta till barnen


på vårt hallbord

Måste nog gå ut lite till
Njuta av dig sommarvärmen så länge du behagar vara kvar
Och lova mig...om du lämnar oss nu
Kommer du tillbaka snart igen?!


ha-begär på pinterest





1 kommentar:

  1. Trevlig hälsning med super fin handstil. Vi får passa på att njuta av vädret. Kram Anette

    SvaraRadera