onsdag 15 maj 2013

packning pågår....

Dagen för avresa Oslo är här
När vi var där senast var det höst
Nu ska vi fira landets stora dag
En högtid större än de flesta

            min färglösa packning

Denna dagen klär de sig i de vackraste bunader
Hela landet är pyntat med flaggor & fest
Ser fram emot att få uppleva detta igen

                        bolina.no

Ser också fram emot att besöka favvobutiken nr. 1
Bolina
( å alla andra favoriter förstås)
Testar nu att blogga från iphonen 
Så att ni kan följa med mig




 

9 kommentarer:

  1. Jag önskar att vi i Sverige kunde fira vår nationaldag som norrmännen gör, med pompa och ståt! Jag hoppas ni får en underbar vistelse.

    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en härlig dag i Norge! Låter hur kul som helst.
    Kram Annette

    SvaraRadera
  3. Kul med resa. Du får ha det så trevligt.

    Tänkte fråga om lite hjälp. Jag och min dotter kan vinna en resa till Legoland. Det skulle betyda så mycket om du ville rösta på oss och hjälpa oss vinna. Vi behöver vara inom de 10 första placeringarna. Du röstar här: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list på Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma genom att klick på +1 till höger om vårat namn. Har även skrivit inlägg i min blogg där man kan rösta via http://lottizdays.blogg.se/2013/may/deppade-ihop-gjorde-det-jag-behovde-och-nu-maste-jag-ta-till-fight-2.html Det skulle betyda oerhört mycket om du vill hjälpa oss och gärna be de i din närhet att rösta. Röstningen pågår till 16 maj kl. 23.59. Tack på förhand.

    SvaraRadera
  4. Så himla kul att fira 17 maj på plats i Oslo, vilket drag det är, norrmännen kan...ha en härlig resa vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Ha en underbar resa Maria och fyll på med positiv energi <3
    Kram Dansfröken

    SvaraRadera
  6. Ha en underbar resa Maria och fyll på med positiv energi <3
    Kram Dansfröken

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får en riktigt fin resa. Det lär nog bli riktigt kul! Kramkram Nila

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig 17 maj du får! Gillar Oslo skarpt..
    Ha det helt fantastiskt
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Känner igen färgerna!:-)
    Hoppas att ni får det trevligt!
    Kram Jenny

    SvaraRadera