måndag 20 maj 2013

hemmadag

     
                             godmorgon du soliga måndag

Hurra för att vara ledig efter en resa 
Komma ifatt med tvätt & annat skoj
Att i egen takt packa upp det nyinhandlade
Det som fick följa med hem
                byxor från italienska miss miss

                  2 toppar & ett par ballerina 

Jag kan erkänna att jag är svag för fina förpackningar
Går nog lika mycket på utsidan som innehållet
( dock inte när det gäller människor)
 Cosmobeauty , ett norskt nytt sminkmärke, gör finfina produkter
Fick deras mascara i födelsedagspresent av Line m. fam.
( tusen tack sötisar....ni vet vad jag gillar!!!!)


     en snygg mascara som även luktar gott

Sista lediga dagen av 8
Skulle fint kunna tänka mig att vara ledig så mycket längre
Det händer mycket, personalmässigt, på jobbet nu
Och då inte i den positiva riktningen
Får ont i magen när jag tänker på det
Men idag ska jag njuta av att vara ledig....hemma


               luktagottspray för hemmet från bolina








3 kommentarer:

  1. Härligt med en hemmadag. Det skulle inte sitta fel nu :) hehe,

    Må så gott.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig ledighet du haft, tankat lite styrka också kanske :) Älskar Oslo, tycker det är jättemysigt där.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du har handlat....men det var du värd. Miss miss jeans vill jag också ha (men vad vill inte jag ha...haha). Njut av din ledighet. Kram Anette

    SvaraRadera