torsdag 23 maj 2013

Helg i sikte

cool rockig stil från pinterest

Så har denna arbetsveckan rullat på och rullar snart in i helgen
Jag följer med & njuter av dessa soliga majkvällar som omger oss
Har bokat sol i morgon kväll också
Då blir det fest med jobbet, Måns Zelmerlöw  & Orup står för underhållningen
Klädproblemet hänger också med
Svårt att klä sig till fest utomhus & i tält

Vilken drömaltan att hänga på kommande sköna sommardagar
( och regniga också förstås)
Våran altan är allt annat än en dröm just nu
Väntar på snickare som ska byta ut vårt tak
Innan dess är det får jag inget gjort
Men denna bild tar jag med mig som inspiration


Vårt hem ska visst också komma med i tidningen älskade hem
Bilderna från då vintage Johanna & Lina Östling hälsade på hos oss
Hade en mysig dag med dom här tidigare i våras
Nu får jag släppa inredningstankarna & koncentrera mig på morgondagens outfit
Just nu lutar det åt jeans, mina nya miss miss jeans


3 kommentarer:

  1. Helgen är välkommen som vanligt här hemma. Men du....har ni "stora" artister då ni har fest på jobbet....så roligt. Ha det gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Visst ska det bli kul med fest imorrn ;)
    Va kul att erat fina hus kommer med.Du medelar väl oss?
    Ha en trevlig kväll imorrn
    Kram Lisette

    SvaraRadera
  3. Låter som ett riktigt kanonparty, bra artister. Jag hoppas du hojtar till när ditt hem är med i tidningen, det vill jag inte missa. Kramisar Tina

    SvaraRadera