lördag 11 maj 2013

en trött sjuksköterska

bilder från pinterest

Efter ett långt arbetspass har jag paxat soffan för kvällen
Tänker inte göra något mer idag
Tänker inte ta några mer beslut
Tänker knappt tänka något mer idag...



Tack & bock för underbara arbetskamrater
Då blir det lite lättare att gå upp när hela världen sover
Dom gör att man orkar gå dit när alla andra är lediga & hemma & grillar


ny korg från love warriors

Kan man någonsin få för många vackra korgar
(ja enligt norrmannen)
Knappast enligt mig....gillar starkt mina nya från love warriors
De har inte ännu funnit sin plats
Men det gör dom säkert snart...tills dom flyttas runt igen

Nu ska jag försöka finna ork til att duscha
(Då är man trött när man knappt orkar det)
En liten hårkur blir det nog så här en lördag
Ett arbetspass till sen så tar jag ledigt....


ny hårkur från sachajuan








2 kommentarer:

  1. Hoppas du klarat arbetspasset. Tur det är någon som jobbar...... Ha en så skön lördag som du bara kan. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jaa det frestar på att vara sjuksköterska! Hoppas kvällen blev bättre och du fick koppla av ordentligt!
    Kram helena

    SvaraRadera