fredag 3 maj 2013

lakrits & weekend

lakrits tvål, lakrits flingor & chokladdoppad lakrits

Även att veckan varit kortare än vanligt
Får helgen en skön välkomstapplåd
Jag sparade lite på värmen som var ute idag
I en stor påse så att jag kan njuta av den hela helgen
Tog första utelunchen på jobbet idag
Är inte det ett vårtecken så säg...

Nu när vi sakta flyttar livet utomhus
Är det mysigt att skapa små oaser där också
Väntar på att nytt altantak ska komma på plats
Innan vi kan få till det där lilla extra
Som ger en känsla att man aldrig, aldrig vill gå in


det där lilla extra från http://www.tofsarochting.se/

Råkade se en snygg väska där också på http://www.tofsarochting.se/
Just väskor kan man ju aldrig få för många av
Det är ju vetenskapligt bevisat (nästan iallafall)
Perfekt weekendbag till "alla mina weekendresor"


tjoho....norrmannen se hit, jag fyller snart

Nu blir det ett glas rött & lite lakrits
En perfekt kombination
Lika bra kombination som Maria & ledig helg
♥♥♥



2 kommentarer:

  1. Det var en fin väska och nä inte kan man få för många. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ja sakta men säkert så boar vi in oss ute nu ;) Mycket fint du visar som jag gärna skulle vilja ha på altanen.
    Snygg väska oxå, kram Suss

    SvaraRadera