lördag 8 juni 2013

bröllopsyra


Det går inte att undvika...det råder bröllopsyra i vårt land
Trots strålande sol var vi nog många som följde vigseln på tv
Härlig romantik med den vackraste av prinsessor


Om jag vore bjuden hade jag burit något typ detta
Men nu "slapp" jag att sitta i kyrkan & svettas...det såg ganska varmt ut
Själv gifte jag mig i svart, borgerligt 
Hade så gärna planerat en bröllopsfest
Men inte mitt eget, vill inte stå i centrum


Olika bröllopsstilar som båda tilltalar mig

Nu följer jag hur gästerna anländer till Drottningholmsslott 
Undrar var dom serveras för gott
Å undrar hur bröllopstårtan ser ut, den skulle visst vara lite annorlunda 

varför inte lite macarons på bröllopet....

Det är inte bara brudparet vi firar idag
Utom även min kära kusin som fyller 40
Där har vi tillbringat dagen, ätit gott & haft det mysigt
Nästan lite kungligt mysigt

min fina kusin & bästa vän...tack för att du finns!!!!






2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder du visar! Tårtan var ju underbar! Och bröllopet ute på landet! Mysigt att ha en kusin man kan umgås med!
    Kram Helena

    SvaraRadera