lördag 1 juni 2013

sol & festival

hundkex....en favorit på sommaren

Sommaren & jag umgicks hela dagen igår
Fixade på altanen & adderade nyinköpta kuddar & växter
Vilade, läste & åt i solstolen
Satt på uteserveringen på after work 
Sådana dagar är tyvärr sällsynta men desto härligare

chokladblomma

myrten

Trots att väderkartan visar regn & moln
Vaknade vi till sol idag
Kanske det blir frukost ute för oss & två övernattningsgäster
Lyckades begränsa från 4 till 2 övernattade gäster trots tjat

på siesta mat & deli

Bäst att jag gör lyfter på täcket & gör en insats
Men ibland är det så skönt att få ligga kvar i sängen liiiiite till
Idag blir det hamnfestival i stan 
För mig är alla lediga, glada dagar med sol en festival





4 kommentarer:

  1. Vad fint du har gjort på altanen!! Så underbart med alla blommor nu.
    Ha en härlig kväll med festivalen, jag som var ute o partajade igår ser fram emot en myskväll hemma med mycket valpgos ;) Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Härligt med sommar. En chokladblomma vill jag också ha ........häftigt. Ha en fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Chokladblomma sååå fin, måste jag köpa. Kul med festival, ha en härlig kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Mysigt när man kan sitta ute och njuta nu på sommaren och positivt att det inte regnar när de lovat!
    Jag måste också införskaffa en chokladblomma.
    Kram Helena

    SvaraRadera