onsdag 12 juni 2013

magiska dagar

sommar på pinterest

Vilka magiska sommardagar som omger oss
Det gör något med hela kroppen trots att man tillbringar dagen inomhus
Allt går liksom lite lättare, alla är liksom lite gladare
Fast det är klart det finns de som tjurar & klagar även i solsken


från smartgirl.se

Eftersom mitt försök att hitta sommarplagg på stan var förgäves
Har jag nu sökt med ljus & lykta på nätet
Byter inte färgskala efter årstid
Favoritfärgerna grått & svart följer med mig året runt
Nu ska jag bara få norrmannen att förstå min klädkris
Det är ju roligare att handla om han tycker att det är ok
- Min vakre kona må ju ha litt nye klaer og ha på seg!!!!
Eller hur?! 


3 kommentarer:

  1. Många fina kläder du visar! Jag skulle behöva sommarnytt! Gillar oxå rått o svart året runt ;) kram Suss

    SvaraRadera
  2. Idag har det regnat hela dagen....bra men nu vill jag ha sol igen. Fina plagg du hittat där. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Snygga outfits, hoppas du hittar något som passar. Mitt problem är precis tvärtom, jag hittar allt för mycket jag vill ha så jag får nog hålla lite i plånboken, svårt nu när det dessutom är reor överallt. Kramisar Tina

    SvaraRadera