torsdag 27 juni 2013

Vattenpölar & dränering

Min vy från soffan....

Regnet fortsätter att ösa ner & lämnar stora pölar 
Mitt i en av pölarna ligger jag & försöker hålla mig över ytan
Totalt översvämmad av jobb samtidigt som kroppen dräneras på energi
Tar tag i livbojen som gör att jag orkar flyta lite till
Idag är det exakt två veckor tills det ringer ut till semester

vit sommar på pinterest

Har nu tagit helg för denna veckan
Tankar kroppen med koffein & försöker lämna jobbet bakom mig
Vill hitta tillbaka till mig själv & fyllas med skratt & inspiration igen
I morgon åker vi till min älskade moster i Söderköping 
Hoppas att solen vill följa med





2 kommentarer:

  1. Snyggt hemma hos er!
    Ibland behöver man tanka energi, hoppas du får en lugn helg med återhämtning!
    Jag har oxå 2 veckors jobb kvar efter denna... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du har en fin vy från din soffa....ha det gott. Kram Anette

    SvaraRadera