tisdag 11 juni 2013

en cykeltur


Vet inte vad som hände
Kan det bero på att jag vaknade ovanligt tidigt
Eller var det för att jag såg på biggest loser igår
Jag cyklade till jobbet idag, & hem också för den delen
Så sällan förekommande så att det måste förevigas på bild

80-tals altanen har också fotograferats idag
Har vänt runt på alla möbler för att se om det känna bättre....nja, kanske
Pytte, pytte lite


Råkade återigen somna i solstolen igen när jag kom hem
Har aldrig haft problem att somna, kan somna överallt hursomhelst
Men hur cool ser man ut när man ligger där & snarkar & dreglar offentligt
Och hur svårt är det inte att vakna ordentligt sen
Tvättmaskinen gör nu ett desperat försök på att väcka mig 
Varför måste den signalera så länge att den är klar
Jag hörde dig första gången....förstår du.....


1 kommentar:

  1. Du behöver kanske sömnen....Du har en fin altan, är det möblerna som är 80 tal? Kram Anette

    SvaraRadera