måndag 3 juni 2013

date med solen

grå inspiration från pinterest

Förlänger helgen med att vara ledig idag också
Gårdagen var tung & grå i sinne & utomhus
Idag är solen hos oss igen & allt känns lättare


Till frukost idag blev det smoothie, fil med nötmix & jordgubbar,
grova scones m. tranbär, hasselnötter & mörkchoklad
( å det magiska kaffet också förstås)
Sällan att jag har tid energi att göra det lilla extra till vardagsfrukosten
Desto godare när man väl tar sig tid 

mina nya sandaler som hängt med mig i helgen

Känner behov av förändring i mitt liv
Igår var jag inne på att packa med familjen & flytta nära havet
Skåne eller Danmark frestar sååå men det lär bara bli en fantasi 
Inte lika lätt att flytta när man är 4 st, det var lättare förr
Nu tänker jag & mina funderingar förflytta oss utomhus
Solen & jag har date idag......





4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att vara ledig en vardag ;)
    Ha en fin dag.Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag är också ledig idag, men här är det grått än så länge, men de har lovat sol. Tänk vad man är beroende av den där solen, allt blir så mycket lättare då. Jag brukar också vilja flytta till Skåne och havet, eller iallafall mer ut på landet.
    Ha en skön ledig dag!
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Oj så mycket FINT och GOTT du visar!! :)

    Härligt med ledig dag och sol. Här har det varit jättefint väder men tyvärr har jag haft värsta huvudvärken så jag har fått vila lite,

    Må så gott,
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  4. Vilken god frukost. Jag vill också ha en date med solen.....tror jag ska ta den i morgon. Kram Anette

    SvaraRadera