lördag 15 juni 2013

sjung om studentens.....


Ibland är det dom där små sakerna som kan få en på riktigt bra humör
Som när man hittar en vacker bild som man inte kan slita sig ifrån
Eller när någon fäller en kommentar som hamnar sådär på rätt plats i hjärtat
Glad kan man också bli av riktigt coola skor, som dom på bilden
( dom hade gärna fått hänga med mig i sommar)
Skorna på lilla bilden hade min vän Malin på sig igår
Tänk vad glad jag hade varit om jag kunde ha klackar utan att känna  mig stor & klumpig


Idag har vi firat en fin student, Edwin
Det bästa vädret & härlig stämning & fullt med glada människor
Hans lillasyster Ida-Martina, på bilden med min kusin Anna, får vi fira nästa år
Jag passade på att fota lite i hennes rum & fick lov att visa det här

hos Ida-Martina....vilket drömrum för en tonårstjej

Trött & mätt av allt gott som serverades på studentgalaset
Njuter jag nu av att få vila hemma i soffan
Så tacksam för att ha fått tillbringat både fredag & lördag med familj & vänner 
Lördagskvällen blir med mysisar, ett glas rött & kanske en bra film






1 kommentar:

  1. Skor gör en verkligen lycklig. Önskar att jag kunde gå i skor med klack....men det fixar jag inte. Kram Anette

    SvaraRadera