onsdag 19 juni 2013

redo för ett dopp i det blå


Vaknar upp till en grå himmel men solen från igår värmer fortfarande
Packade ner barn & fika i min nya strandväska igår eftermiddag
Och först i vattnet var faktiskt jag & inget annat svalkar så


Väljer att äta frukost inne idag men hoppas kunna ta 11-kaffet på altanen
Då vi väntar besök av kompis med barn
Härligt med lite bebismys 

Måste få göra reklam igen & denna gång för nagellack 
Det mest vårdande & hållbara jag någonsin använt
Har alltid ha lack på naglarna...känner mig naken utan

Ny strandväskan fyndad på rea på lindex
Animalprinttrenden hänger kvar fortfarande
Denna väska ska stå redo hela sommaren
Redo för bad & sand mellan tårna
Nu är det bäst att jag gör mig redo för denna dagen
Vem vet kanske det blir ett dopp idag med.....

Ella med kompis Hannah.....foto Lea 









4 kommentarer:

  1. Känner mig som en stolt fotograf :D En bra början på en ny karriär :D haha...!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig strandväska du har fyndat. Snygg!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Funderar på om det blev något dopp....Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilket fint sommarkort hon fixade. Det blir en fotograf av henne, var så säker! /M

    SvaraRadera