fredag 7 juni 2013

flytta utomhus


Kändes otroligt härligt att släppas ut till frihet & helg
Byta arbetskläder mot sommarkläder
Kontorstolen byttes ut mot solstolen 
Vattenglaset som tömdes x flera under dagen har nu bytts ut mot vinglas
Snälla helg stanna kvar länge, gillar ju dig

bilder från pinterest

Nu när vi flyttar våra liv utomhus
Är det ju viktigt att vi skapar en trivsam miljö även där
Jag drömmer fortfarande om den perfekta altanen
Snickaren lyser fortfarande med sin frånvaro

Hittade nya bilder från en av Bolinaägarna, Hannes hus
Och självklart har hon den där uteplatsen som jag bara vågar fantisera om

inne hos Hanne med fam. 

I morgon får vi sova tills vi vaknar
Sen ska vi fira världens finaste kusin som fyller 40
På tv är det fotboll...tror jag letar fram en film i stället
                                   ☆☆☆



1 kommentar:

  1. Att gilla helgen tyckte jag var milt, jag skulle nog kunna sträcka mig till att älska helgen faktiskt. Ha en fin lördag. Kram Anette

    SvaraRadera