onsdag 2 oktober 2013

10 sanningar...


Oktober ger oss iskalla morgnar & ljuvliga dagar
Hade förträngt hur förbannat tråkigt det är att skrapa fram bilen
Har inte köpt ny motorvärmare efter att den förra "råkade" följa med mig på stan
Garaget fungerar som förråd & finns inte plats för en, ännu mindre två bilar

jag & min lilla kusin njuter helsingborgsolen

Fick en utmaning av min Lea som också har en blogg ( se länk på sidan)
Att skriva tio sanningar om mig
So here we go:
★  har varit sjuksköterska i mer än 20 år
★  är obotligt kvällstrött
★  har bott 11 år i Oslo & 1,5 i San Francisco
★  det mest färgglada i min garderob är mina blå jeans
★  är livrädd för ormar & höjder
★  har aldrig färgat eller tonat håret
★  skulle knappt överleva utan kaffe
★  heter ospontan i andranamn & älskar att planera
★  har tre tatueringar & funderar på fler
★  fantiserar ofta om vad jag ska bli när jag blir stor....

bild tagen på jobbet idag....ja, jag jobbar bättre i svart





1 kommentar:

  1. Fina syster. Håller med om att det inte är jätte kul att skrapa rutorna, nackdelen med höst/ vinter och detta är bara början..... Njut av denna torsdag. Kram Anette

    SvaraRadera