lördag 19 oktober 2013

Ommöblering avklarad

lördagsmys hos pinterest

Dagens projekt är nu slutfört....uppdrag ommöblering tonårsrum
Dessförinnan kom dom upp också...dom där löven som envisas att falla i vår trädgård
Tror hon blev nöjd...tonåringen, trots att hon inte har Apple-tv eller MacBook air
Hade hon haft det skulle hennes liv tydligen vara perfekt 
( Keep on dreaming girl!!)


från Leas nystylade rum 

"Justinväggen" har nu åkt ner, men han får behålla en liten hörna
- Det är ju inte det att jag inte älskar honom längre mamma!
Nej det tvivlar jag inte men hon vill ge utrymme för andra & annat 
Man behöver inte heller tapetsera hela rummet för att bevisa sin kärlek
Jag har inte ens vigselringen på för att bevisa min
Den ligger någonstans i skogen där jag tappade den för många år sedan
Jag är inte ett dugg mindre gift för det....

älskade lilla vän som börjar bli stor

Norrmannen är påväg ut på killkväll
Tjejerna fyller huset med kompisar
Själv blir jag placerad in i mitt sovrum
Men det är inget synd om mig...jag har ju både tv & iPad
( vad som ska förtäras är ännu okänt)
Det blir nog en film i kväll & jag får ju välja helt själv
En skön, slapp lördagkväll ♡♡♡












2 kommentarer:

  1. Vilket superfint och supercoolt rum hon fick! Det bara MÅSTE hon vara nöjd med väl, trots frånvaron av Justin...? ;-)
    KRAM och ha en skön egentidskväll!
    Judita

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt hos dottern! Perfekt för en tonåring! Tycker jag även om hon saknar en del ;)
    Ibland kan det vara skönt med en egenkväll, ha det så mysigt, kram Suss

    SvaraRadera