tisdag 15 oktober 2013

kriminella tankar


Coffee table books........hittar ingen passande översättning
Men två nya sådana hämtades hem efter jobbet
Vackra böcker som man kan slötitta i eller bara låta ligga framme
Som en del av interiören

coolaste Kate Moss

Höstsolen hade också sällskap med mig hem
Men just nu är jag för trött för att umgås även med den
Känner mig tisdagstråkig & vill bara ligga under en filt
Om jag tar en kopp kaffe orkar jag kanske ta mig en dans med räfsan
För att fånga upp några av de löv som fallit ner för att markera höstens ankomst

höstmode från pinterest

Hittade världens bästa jobbannons igår
Skoavtrycksundersökare på SKL i Linköping
Jösses vilken skön titel...visste inte ens att den existerade
Jag som älskar att lösa brottsfall på tv borde ju vara lämpad för denna roll
Är det en merit om man sett alla Wallanderfilmer måntro?! 
Nej, jag jobbar nog hellre med människor än med skor......kriminella skor dessutom
 
okriminella skor från isabel marant 



















1 kommentar:

  1. Tycker absolut att du ska söka...tänk att ha en sådan titel....coolt. Ha en bra dag. Kram Anette

    SvaraRadera