tisdag 1 oktober 2013

1:a oktober


Hej oktober, välkommen ska du vara
Ny månad & här i huset har vi en som räknar ner till kalas
Jo, det ska fortfarande vara kalas när man fyller 11
Önskar att jag hade en bråkdel av hennes iver & energi på livet


Ni har väl inte missat att Hustoppen börjat, måndagar på TV8
Så kul att få hälsa på hemma hos folk i unika hus
Att sen coolaste Carouschka Streijffert sitter i juryn gör ju absolut ingenting

min nya enorma korg från Lilly & Oscar....rymmer allt

Väntar på att vårt hem ska komma med i två tidningar
Så spännande ( & lite pirrigt) att se det i print
Vet inte när det blir men vet att den svenska tidningen heter Älskade hem
Jag hojtar till här på bloggen när jag vet mer
Nu ska jag hojta till här hemma om läxläsning


toppar från zebra















3 kommentarer:

  1. Jag välkomnar oxå oktober, ser fram emot att vi snart är färdiga här hemma och kan njuta lite mer av hösten! Så spännande att vara med i inredningstidning! Hojta till när den kommer så jag inte missar den... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Grattis vad kul att vara med i tidningen. Kram anette

    SvaraRadera
  3. Väntar spänt på dessa tidningar oxå!kram M

    SvaraRadera