fredag 11 oktober 2013

out of the blue....


Du ljuvliga helg, tack för att du hittat hit till oss igen
Kanske lite mer efterlängtad än vanligt efter en arbetsvecka som jag vill gräva ner djupt i ett avlägset dike
Fick leta fram baklusten när jag kom hem, jäklar vad den satt långt inne
Men nu är det bakat & klart till festen i morgon
Har nu en ivrig snart-11-åring bredvid mig som är pirrig inför helgen då vi ska fira i dagarna tre

weekendoutfit in My dreams....från pinterest

Så härligt att få sova tills man vaknar i morgon
Ingen läskig klocka som ringer okristligt tidigt 
Men kroppen är inställd på att vakna vid en speciell tid som är omöjlig att ändra om
Härligt är det då att dra täcket över sig igen & kanske somna om


Har hittat ännu en anledning till att åka till Nederländerna
Där dom har sådan känsla för design & mode & är väldigt tidiga med allt
Out of the blue concept store....så coolt att jag dör lite 
Får nog gömma mig i storebrors resväska som ska dit på höstlovet




bilder från deras Facebooksida

Nu ska här nattas barn
Norrmannen jobbar sent idag så jag får fortsätta fredagskvällen själv i soffan
Hoppas jag hittar något sevärt på tv...nej fotboll lockar inte mig













3 kommentarer:

  1. Superhärligt med helg! Här har vi slitit till midnatt så imorgon blir det verkligen sovmorgon här ;)
    Ha en härlig helg och finfina bilder du bjuder på som alltid, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har en trevlig lördag. Kram anette

    SvaraRadera
  3. Lediga lördagsmornar är helt klart veckans bästa. Vilka supersnygga prylar du hittat, mycket man vill ha.
    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera