måndag 21 oktober 2013

hem-makeover

plåtskåp i hallen

Måndag, jag & min huvudvärk ligger i soffan
Den vill liksom inte släppa taget trots intag av diverse smärtlindring
Igår hade jag bara inredning i huvudet & var jobbigare än vanligt
Först möblerade jag om hemma hos min kompis
Fick mersmak & fortsatte här hemma.....
Det var hallen & vår lilla walk in closet som fick en liten makeover

del av hallen


In the closet...

När jag stod där & hade dragit ut allt i hela garderoben fick jag lite ångest
Det är ju mina & norrmannens kläder/skor/väskor som bor där
Ville ju vara färdig till 21 för att se på "bron"
Och det var precis att jag hann, svettig & slut i kropp & på fantasi
Nu är det bara så att sovrummet ser lite fattigt ut
Det blir ju alltid så att ett rum blir lidande, ett som man plockar sönder

Sovrums-vill ha från pinterest.....urna, spegel, vitt fårskinn, coola detaljer

Så när huvudvärken behagar lämna min kropp
Och jag spant runt lite efter inspiration
Då blir det operation sovrum för hela slanten











3 kommentarer:

  1. Inte konstigt att du har huvudvärk. Har du druckigt ordentligt?
    Kul att göra om lite, men som sagt, det brukar resultera i merjobb.
    Snygga klänningar.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Kul när man kommer in i ommöbleringsflytet men oj vad det drar med sig. Gillar dina plåtskåp, supersnygga!! Hoppas huvudvärken släppt och du mår bra igen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul att fixa hemma. Bron är ju så bra, tur du hann. Hoppas din huvudvärk har åkt långt från dig nu. Kram Anette

    SvaraRadera