onsdag 30 oktober 2013

en mörk onsdagskväll...


Sådant mörker som omfamnar oss nu.....nästan spöklikt 
Man glömmer liksom bort på sommaren hur kusligt mörkt det kan bli
Famlar efter energi men vet att jag letar på fel ställen
Vill bara gå i ide under det skönaste täcket
När jag egentligen borde röra på mig eller åtminstone umgås med folk
Vinterosocial.....men det är jag nog inte ensam om


I morgon är det halloween & Ella ska spöka ut sig & gå ut på trick or treat
Denna amerikanska tradition som vi (eller köpmännen) nu anammat mer & mer
Bäst att se till att ha godis hemma så att man inte blir utsatt för bus om någon knackar på

favoriter hos blueco.se

Har "sprungit på" en ny fin webbutik.... blueco.se
En av de få webbutiker som säljer mina favvojeans, miss miss
Pleasejeansen har blivit lite väl ofta förekommande & då är det risk att man tröttnar
Nu har dom tom. (efter några år) anlänt till vår lilla stad
Så hurra för internet & att världen krympt 






















2 kommentarer:

  1. Ja nu är det verkligen mörkt, håller med dig om täcket :) Tack för påminnelsen om halloween, har inga småbarn längre så då missar jag sådant. Lite godis får införskaffas så jag inte får ägg på fönstren eller något annat hemskt :)
    Ha en go kväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. Spöklikt mörker passar bra just nu dessa dagarna. Vilken snygg väska....måste in och kolla. Kram Anette

    SvaraRadera