tisdag 8 oktober 2013

Hustoppen med drömhuset


Herrejösses igår blev jag helt förälskad....i ett hus
Skulle kunna packa min koffert & flytta rätt in
Eventuellt skulle jag ta med mig familjen också
Nej då, helt självklart skulle jag det 
( det fanns ju tre rum på övervåningen de kan husera i )
Det var, inte helt överraskande, Hustoppen som introducerade mig för mitt drömhus
Att det låg i vackra skåneland gjorde inte huset mindre attraktivt
Bildregn på bilder med usel kvalitet följer




bilder från kök & vardagsrum

bakom en tjock plåtdörr gömmer sig ett kylrum

Inte walk in men walk by closet....

garaget var en naturlig del av huset

I'm in love

Så nu vill jag göra mitt hus mer industriellt
Alla tankar på ett fyraplans 30-talshus läggs ner
Måste nog titta på Hustoppen en gång till
Min stora idol Carouschka Streijffert visar ju sitt kreativa kontor också
Åh inspirationen överfaller mig.....










2 kommentarer:

  1. Ser jätte fint ut...ingår möblerna tro?? Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Maria du har redan finaste hemmet ❤❤❤

    SvaraRadera