måndag 14 oktober 2013

ingen vanlig dag


♪ Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag för det är Ellas födelsedag 
Hurra, hurra, hurra......♪♪
Idag ställde vi klockan på tidigt
För att med paket, ljus, kaka, frukost, serpentiner & sång
Väcka våran underbara lilla 11-åring

från lördagens tjejfest

Skönt att få vara ledig idag....jag & min kaffekopp
Städa upp efter helgens fester & för att njuta av hösten lite
Och inte minst för att fortsätta firandet när 11-åringen kommer hem

söndagens servering

Hösten har ju visat sin bästa sida i helgen, nu ska den visst försvagas
Tog med mig fredagspodden med hannah & Amanda i öronen & tog en pw igår
Fullkomligt älskar den podden för den träffar mitt i prick i mitt hjärta 
Finns på youtube om du missat den 


Jag har inte missat att lidr kommit ut med fodrade boots
Oj oj oj vad dessa gärna skulle få pryda mina fötter i höst
Finns bl.a. på modesto.se & jag får fortsätta att drömma 





2 kommentarer:

  1. Grattis till er 11 åring. Du vet att stövlarna finns i billigare variant i Sverige på webbutiken fannymichel.se kolla där!
    kram Helena

    SvaraRadera
  2. Grattis till stora tjejen. Ha en skön ledig dag. Kram Anette

    SvaraRadera