onsdag 9 oktober 2013

falling for love warriors


hösten har tagit över vår skog på baksidan...

Onsdagen är här & ger oss hopp om att det är en helg i sikte
Vi ska bara reda ut den här arbetsveckan först...jobbar lite i motvind
Den bästa medicinen för spända axlar & stressig mage
Är för mig att hälsa på hos underbara Love Warriors
Det ger mi ro i själen & kraft att kämpa på ett tag till




från lovewarriors.se

Sen kan man ju också lägga till lite "tjejtänk"
Vad jag är värd att hämta hem eftersom jag jobbat extra
Då förtjänar man ju det där man kanske inte skulle unna sig annars

detta ljus är nu påväg hem till oss

I bakgrunden har jag på bönderna som ska söka fru/ man
Så otroligt pinsamt att jag gömmer mig lite bakom ipaden 
Kan aldrig förstå hur någon frivilligt vill blotta sig så framför kameran
Förstår ju inte  varför jag tittar på det heller
Det blir ju att man skrattar åt dom & det är ju inte snällt
Tror jag inreder lite istället, kan man ju aldrig tröttna på

fina armband från love warriors









1 kommentar:

  1. Jag vet varför bönderna var på igår....där var verkligen inget på TV men visst är det skämsTV.....haha. Ha en fin dag. Kram Anette

    SvaraRadera