onsdag 23 oktober 2013

höstlov....

Japp du läste rätt....idag är det fredag för mig
Tänkte ta fredag flera dagar i sträck nu, gillar ju fredagar starkt
Långhelg kombinerat med ett par semesterdagar på höstlovet ger ledigt i 6 dagar
Måste bara duscha av mig jobbhumöret först innan jag kan njuta
Sen ska jag nog fira in mitt höstlovet med ett glas rött

lilla Ella har gjort ett kors till mamma i slöjden....sötnos

Har absolut inga planer för mitt höstlov
Vilket känns helt ok just nu
(Reser ju till huvudstaden senare i november)

min SixtyDaysblus som väntar på att bli använd

Ska snart köra min lilla dansös på dans
Brukar passa på att ta en promenad under tiden
Sen ska jag hämta ett paket jag tryckte hem häromdagen 
Var i stort behov av nya sängkläder & hittade fina på hm.home
Så nu blir det att bädda rent i de de vitaste linnelakanen i kväll
Och i dom ska jag sova tills jag vaknar i morgon & ingen klocka som väcker mig
Är det höstlov så är det.....

höstlovscoolt på pinterest








1 kommentar:

  1. Trevlig fredag. Jag väntar nån dag till innan jag firar fredag. Kram anette

    SvaraRadera