fredag 18 oktober 2013

fredag hos oss


Så ljuvligt att fredagskvällen har anlänt igen
Gillar dess närvaro, önskar bara den kunde vara mer frekvent
Medan norrmannen ordnar med middag till oss 7 som nu befinner oss i huset
Häver jag i mig kaffe i hopp om att få energi till att hålla mig vaken
Mitt mål är att inte somna först...fast det föreligger en stor risk för detta

godaste rumssprayet...från bolina

Efter tre aktiva helger
Välkomnar jag nu en helg utan planer..bara mys
Såg ni nya serien blacklist på trean igår 
Vilken action....blev positivt överraskad
Den kommer jag nog att följa framöver


Nu har vi tänt upp ljus här hemma 
Mysigt när hösten ger oss sånt mörker
Mindre mysigt är det att tonåringen här hemma vill börja hänga ute på kvällarna
Tar väl tid innan man vänjer sig vid det
Hur ska det gå för en sådan hönsmamma som mig
Tack & lov för att mobilen finns......

fredagsfint från pinterest










3 kommentarer:

  1. Ja det är en orolig tid när flickorna blir tonåringar. Jag hämtade alltid min tjej en viss tid, hade tur för hon klagade inte.
    Ha en skön fredagskväll om du fortfarande är vaken.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder från ert hem, mysigt med tända ljus! Jag väntar uppe o hämtar dem när de har varit ute killarna här hemma, även 20-åringen ;) när han bor här hemma och inte i sin lägenhet...
    Happy weekend till dig oxå, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Helger utan speciella planer gillar jag. Lugnt och stillsamt. Ha skön sådan. Kram Anette

    SvaraRadera