torsdag 15 augusti 2013

35 000 hurra


Dessa magiska droppar, vad fattigt livet vore utan
Ledig dag inför helgarbete
Städning & annat tråkigt vuxengöra står på agendan
Slänger mig därför handlöst & soffan med min vän ipaden istället


Glömmer bort att ta till mig den sommaren där ute som faktiskt hänger kvar lite
När semestern är slut går jag i någonslags ide 
Helt tvärtom mot vad experterna säger att man ska göra
Kanske jag vågar sticka ut näsan idag

Sunshine in My kitchen 

Likaså när jag arbetar helg...då gör jag absolut inget annat
Finns inga krafter kvar (men så har vi intensiva arbetshelger med 10 timmarspass)


Igår passerade bloggen 35 000 besökare
Något som vissa bloggar har dagligen, jag vet
Men för lilla okända mig är det stort
Tack för att Du finns & för att Du hälsar på här 
                                   ♡♡♡♡






5 kommentarer:

  1. Grattis Maria till fantastiskt många läsare. Förstår att de inte vill missa din superfina blogg. Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag kan nog hålla med dig. Jag är inte alls sugen på att lägga mig i solen eller bada. Nu är jag mätt på det och jag ställer in mig på den kommande hösten. Ha en bra kväll kram Anette

    SvaraRadera
  3. Ja här kom sommaren äntligen på besök igen. För mig som fortfarande har semester vill jag inte ha höst än....Stort grattis till antal besökare. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Hej Maria,

    Grattis till din fina blogg! Vilken inspiration du ger
    oss dina läsare
    Ha en fin dag
    Kram
    Masse

    SvaraRadera
  5. Grattis fina fina Maria. ❤❤❤

    SvaraRadera