torsdag 8 augusti 2013

street style & drömmar


I min fantasi är jag på väg till modemässan i Köpenhamn just nu
Vi kan väl låtsas att jag sitter på tåget & bloggar
( att jag i verkligheten ligger i min säng trots att klockan passerat 10 säger vi inte till någon)
Hade jag inte hetat ospontan & livrädd i andranamn
Så hade det funnits en butik mitt i stan med mig som ägare
En butik med inredning & mode enligt min smak
Och min smak följer här som ett bildregn från pinterest 
Street style a'la Maria helt enkelt:








Nu har regnet gjort entré & det får man väl acceptera efter all sol
Men skulle så gärna haft en dag till på sjön innan semestern gör slut för denna gång
Kanske vi tom. kommer iväg för att se på grus i dag 
Men först ska vi städa undan efter gårdagens fest
Och förbereda lite inför Norgefrämmat i morgon
Förresten, tack för att du läser min blogg ♡♡♡







3 kommentarer:

  1. Vad trevligt....då kanske vi ses, för jag är också på modemässa i drömmarna alltså. Hoppas du har lika trevligt som jag. Kram Anette

    SvaraRadera