lördag 10 augusti 2013

raggare & semesteravsked

ny doft i vårt hem....

Lördag & soffläge hos oss
Umgås med varandra & de osociala medierna
Åskan med tillhörande regn har just passerat
Hoppas den håller sig borta i kväll då vi planerar grillning & sedan utgång

stockros

Det är cruising i stan
Mitt intresse för bilar & 50-talsstil är svagt, nästan obefintlig
Tillbringade förmiddagen i solstolen med en norsk tidning
Medans norrmännen såg paraden bland avgaser & raggare 

norska KK

I morgon måste jag ner på jobbet en sväng
Kan inte komma helt oförberedd på måndag
Måste läsa i kapp vad som har hänt sedan sist
Se om alla lösenord finns där någonstans


Hade behövt någon form av mjukstart men möts av motsatsen
Börjar med en 6 dagarsvecka med helgjobb på en gång
Varför säger man att man är utvilad & pigg när man haft semester??
Jag är bara trött & omotiverad & har redan börjat fundera på när jag ska lägga in om nästa semester
Vill inte släppa sommaren än....det har varit allt för härligt


3 kommentarer:

  1. Jag vet inte var denna dagen tagit vägen, jag har inte gjort någonting tycker jag. Jag förstår vad du går igenom, mentalt försöker du förbereda dig för arbete....det är tufft. Men jag hoppas du får en bra kväll i alla fall. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Oj så nu är det dags. Hoppas det blir bättre än du tror i morgon så du får börja lugnt.. Ha en skön söndagskväll. Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hoppas det ordnar sig på jobbet. Styrkekram ❤

    Dansfröken

    SvaraRadera