torsdag 22 augusti 2013

Helg i sikte


Då räknar vi ner till helg....
Ledig helg & huset har nu snyggats till sådär lagom
För i morgon när arbetsdagen är slut så vill vi mötas av ett rent & lyckligt hem


Lediga dagar, då åker favoritarmbanden på
Som åkband för att få passera till frihetskarusellen   


Några droppar av favoritparfymen kommer också på en ledig dag
I en doftfri arbetsvärld njuter man go-lukten ännu mer

I morgon åker norrmannen många mil norrut 
Han ska bo i tält & jaga i en vecka
Hurra för att man får ha olika intressen
Hurra för att jag slipper följa med
Jag & tjejerna planerar en lugn hemmahelg
Och vi börjar med fredagsmys i morgon.....tjoho

till fredagsmyset kanske??



5 kommentarer:

  1. Håller med dig, parfym betyder ledig :)
    Ha en mysig helg med dina tjejer.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du såg väl min nya parfym inne hos mig, hihi!...
    Aaah, jagar din gubbe också? Dessa jägare. Mycket viktigt att ingenting annat krockar med jakten här hemma, för då går hela världen under... ;-)
    Kram och njut av din lediga helg vännen!
    Judita

    SvaraRadera
  3. Jag tycker ju att er helg ser bra mycket trevligare ut än mannens. En del saker ska vi kanske inte analysera så mycket.....Njut av din helg. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Låter som du kommer gå en härlig helg..:-)

    Må så gott
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej,

    Önskar dig och familjen en skön och avkopplande helg.

    Kram
    Masse

    SvaraRadera